Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
07.07.2022
Stroje, nářadí a generátory HYUNDAI
Od poloviny roku 2021 jsme začali dovážet a prodávat na Českém trhu kvalitní nářadí, stroje a elektrocentrály HYUNDAI Power Products. číst celé
07.07.2022
Stroje, nářadí a generátory FEIDER Machines
Od poloviny roku 2021 jsme začali dovážet a prodávat na Českém trhu kvalitní nářadí, stroje a elektrocentrály FEIDER Machines, Francouzské stroje a ná... číst celé
07.07.2022
Servis HYUNDAI, FEIDER a Energizer
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis/opravy + veškeré náhradní díly na stroje, nářadí, generátory značek HYUNDAI, FEIDER a Energizer.  číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nákup na splátky ESSOX

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY e-shopu www.gatl.cz - společnosti GATL s.r.o.

1. Všeobecná ustanovení

a) Kupující učiněním objednávky u GATL s.r.o. akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně jinak. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (firmy GATL s.r.o.) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí.

b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické, telefonické nebo osobní objednávky.

c) Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na stránkách www.gatl.cz, katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. GATL s.r.o. (dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:

  • zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
  • vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR

Pro urychlení dodávky některého zboží, může být Vaše objednávka vyřízena prostřednictví našich dodavatelů. Tudíž fakturační údaje, nebo platební podmínky se mohou lišit.

2. Základní informace

Cílem obchodu a společnosti GATL s.r.o. je vždy maximální spokojenost zákazníka. Tomuto cíli podřizujeme veškerou naši činnost i chování našich pracovníků. Pravidelně provádíme aktualizace výrobků a cen, abychom Vám vždy mohli nabídnout zboží s aktuálně nejlepším poměrem ceny a kvality. Za všech okolností se snažíme vyjít Vám vstříc!

3. Prodávající

Provozovatel obchodu www.gatl.cz je společnost GATL s.r.o., Berlínská 2751, 390 05, Tábor, Česká republika, IČ: 06525121 , DIČ: CZ06525121 .

Pro urychlení dodávky některého zboží, může být Vaše objednávka vyřízena prostřednictví našich dodavatelů. Tudíž fakturační údaje, nebo platební podmínky se mohou lišit.

Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zboží pokud ho již výrobce nemá na skladě a již ho nevyrábí a vyrábět nebude. Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zákazníkovi zboží pokud ho výrobce nemá skladem a na webu e-shopu (www.gatl.cz) je vedeno jako skladem - tudíž prodávající neobdržel informaci od výrobce zavčasu a nestihl ho prodávající na webu e-shopu (www.gatl.cz) změnit jako zboží "není skladem" , nebo zboží "na dotaz". S tím zákazník dle obchodních podmínek společnosti GATL s.r.o. souhlasí při vytvoření objednávky. 

4. Kupující – zákazník

Zákazníkem našeho internetového obchodu www.gatl.cz je kupující, který uskuteční závaznou objednávku z naší nabídky. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

5. Objednávka, kupní smlouva

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky, která je udělána osobně v prostorách společnosti, telefonicky nebo elektronicky, na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Závazná objednávka musí obsahovat tyto řádně vyplněné informace:

  • jméno a adresu kupujícího,
  • telefonní spojení, email,
  • množství požadovaného zboží,
  • požadovaný způsob platby,
  • způsob dodání zboží,
  • cenu za zboží a přepravu

Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Pro urychlení dodávky některého zboží, může být Vaše objednávka vyřízena prostřednictví našich dodavatelů. Tudíž fakturační údaje, nebo platební podmínky se mohou lišit.

6. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

7. Ceny zboží

Ceny zboží jsou v kamenné prodejně GATL s.r.o. stejné jako na stránkách www.gatl.cz. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžik objednání. Aktuální ceny jsou uvedeny na našich internetových stránkách. Ceny uvedené v tištěném ceníku jsou platné do vydání nového ceníku. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výraznému nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.

Změna cen, označení modelů a parametrů vyhrazena. Za tiskové chyby nenese internetový obchod www.gatl.cz jakožto společnost GATL s.r.o. odpovědnost. Katalogy jsou naší společnosti poskytovány od výrobců. Odsouhlasením obchodních podmínek s touto realitou zákazník souhlasí.

WARCO

Standardní postup při dodávce strojů Warco je následující (pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak): 

  1. Vystavíme zálohovou fakturu ve výši cca 70% konečné ceny stroje - uhrazením zálohové faktury vyjadřuje zákazník svůj seriózní zájem o objednaný stroj.
  2. Ihned po uhrazení zálohové faktury zorganizujeme převoz objednaného stroje ze zahraničního nebo tuzemského skladu přímo na zákazníkovu adresu.
  3. Poté, co je stroj doručen na adresu zákazníka, se po vzájemné dohodě (případně po objednání služby "Ustavení, předvedení a zaškolení obsluhy") dostavíme a provedeme start-up, tedy kompletaci a kontrolu, zda-li nedošlo k nějakému poškození při přepravě. Následně také provedeme spuštění stroje
  4. Na přání u zákazníka provedeme krátké zaškolení a seznámení se strojem a s údržbou - viz služba "Ustavení, předvedení a zaškolení obsluhy"
  5. Pokud je vše v pořádku, předáme konečnou fakturu a provedeme vyúčtování.
  6. V případě, že je stroj zaslán na zákazníkovu adresu pouze přepravní službou, probíhá závěrečné vyúčtování dobírkou (není-li se zákazníkem dohodnuto jinak).

Celá transakce většinou trvá mezi 5-10 pracovními dny.

8. Informace o zboží

Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedené na našich internetových stránkách nebo tištěném katalogu vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit. Informace jsou nezávazné. Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny, GATL s.r.o. neručí za případné tiskové chyby.

Obrázky uvedené u zboží jsou pouze ilustrativní, jsou použity od výrobců z jejich katalogů, či podkladů které jsou nám zaslány přímo od výrobce a mohou se lišit se skutečným výrobkem. Prodejce GATL s.r.o. neručí za rozdíl mezi obrázkem produktu a reálně dodaným zbožím zákazníkovi. Jasně vypovídající je popis produktu, kód produktu který dodává a značí výrobce a cena produktu. Odsouhlasením obchodních podmínek s touto realitou zákazník souhlasí.

Změna cen, označení modelů a parametrů vyhrazena. Za tiskové chyby nenese internetový obchod www.gatl.cz jakožto společnost GATL s.r.o. odpovědnost. Katalogy jsou naší společnosti poskytovány od výrobců. Odsouhlasením obchodních podmínek s touto realitou zákazník souhlasí.

9. Dopravní podmínky 

!!! Baterie VARTA a Banner zasíláme pouze přes dopravce TOPTRANS z důvodu záruky na baterie !!!

Zákazník je povinen při převzetí zboží jak na provozovně e-shopu, tak na výdejních místech dopravců nebo od kurýra (dopravce), který mu zboží doručí na zvolenou adresu si zkontrolovat obsah zásilky, nebo zdali není krabice (obal) poškozený. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel ! Zákazník pokud zjistí poškození při doručení tuto skutečnost uvede a sdělí dopravci. Pokud neuvede a nezačne řešit daný problém s dopravcem, který mu zboží doručil, dopravce uvede že zásilka byla předána v pořádku a bez výhrad a následné zjištění škod, přechází automaticky za zákazníka, kterému bylo zboží doručeno. V tuto chvíli se uplatnění reklamace zamítá.

Možnosti dopravy

DŮLEŽITÉ!!!

V případě, že kupující požaduje opakované odeslání, je prodávající oprávněn vyúčtovat kupujícímu předchozí náklady na dopravu a změnit způsob platby na platbu předem. V takovém případě zašle prodávající kupujícímu e-mailem zálohovou fakturu. Po jejím uhrazení je zásilka znovu odeslána. V případě, že zálohová faktura není uhrazena do 5 dní, je prodávající oprávněn objednávku zrušit.

10. Platba za zboží a expedici

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena: hotově, na dobírku, bankovním převodem. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení.

Pokud má zákazník nastavenou platbu převodem na účet s domluvenou a vyznačenou splatností na faktuře a není v daném termínu zaplaceno, je naše společnost oprávněna vystavit upomínku. Za vystavení upomínky pro neprovedenou úhradu si naše společnost účtuje 230,- Kč, s touto skutečností zákazník souhlasí při potvrzení objednávky.

Společnost GATL s.r.o. si vyhrazuje právo vystavit zákazníkovi zálohovou fakturu u zboží nad 25.000,- Kč bez DPH (21%). Dokud zákazník zálohovou fakturu neuhradí, nebude společnost GATL s.r.o. dané zboží u dodavatele objednávat.

V případě zrušení objednávky ze strany zákazníka po uhrazení zálohové platby, bude zákazníkovi strženo ze zálohové platby 15%, tudíž zákazník dostává zpět 85% zálohové platby. Objednáním zboží, s tím odběratel (zákazník) souhlasí !

Možnosti platby

11. Dodání zboží

Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším možném termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Není-li doba dodání zboží smluvena, je prodávající povinen bez vyzvání kupujícího dodat zboží ve lhůtě přiměřené s přihlédnutím k povaze zboží a k místu dodání. Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad. Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím. Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího. Cena za dopravu zboží se řídí dle aktuálního ceníku dopravce. Pokud si nestihnete vyzvednout zásilku, zavolejte nám nebo napište na e-mail info@gatl.cz, my vám zásilku opět zašleme. Pokud by se tak stalo podruhé, bude vám účtováno další poštovné.Pokud si zákazník záměrně nevyzvedne odeslané zboží, či nepřevezme od kurýrní služby zásilku, která je později vrácena zpět e-shopu GATL s.r.o., budou náklady na poštovné (poštovné k zákazníkovi a zpět) naúčtovány v plné výši zákazníkovi. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce www.gatl.cz , nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem.

Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zboží pokud ho již výrobce nemá na skladě a již ho nevyrábí a vyrábět nebude. Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zákazníkovi zboží pokud ho výrobce nemá skladem a na webu e-shopu (www.gatl.cz) je vedeno jako skladem - tudíž prodávající neobdržel informaci od výrobce zavčasu a nestihl ho prodávající na webu e-shopu (www.gatl.cz) změnit jako zboží "není skladem" , nebo zboží "na dotaz". S tím zákazník dle obchodních podmínek společnosti GATL s.r.o. souhlasí při vytvoření objednávky. 

12. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 24 hodin (neplatí o víkendu, svátků a dnů volna). Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. O stavu vaši objednávky bude informován formou emailové zprávy na vaši adresu, kterou jste uvedli do objednávky. Většina zboží je stále skladem. Jelikož je náš nabízený sortiment tak obrovský, že naše skladové prostory nám neumožňují mít vše skladem, objednáváme atypické zboží a sortiment, který je u výrobců shodný na základě objednávky od zákazníka. Může nastat situace, kdy výrobci mají výpadek výroby či zpoždění dodávek, proto se může dodací lhůta značně prodloužit. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Jestliže je zboží zabaleno a předáno dopravci je zákazníkovi vystavována faktura, která mu je posílána na mail, který uvedl kupující v objednávce. Jestliže je zboží předáno dopravci k doručení, tím okamžikem internetový obchod www.gatl.cz patřící společnosti GATL s.r.o., nemá nic společného s dodací lhůtou přepravní a doručovací služby. Veškerá prodlení v dodací lhůtě jsou již na straně dopravce či kurýrní služby a zákazník si musí náklady, nebo škodu která mu vznikne uplatňovat na doručovací službě nikoli na prodávajícím (GATL s.r.o). Pokud je zboží odesláno včas a v domluveném termínu s kupujícím a zboží mu přesto dorazí pozdě, toto není důvod k zrušení objednávky a vracení kupní ceny za zboží. Společnost GATL s.r.o. jednoznačně na sebe nebere a nebude brát škody vzniklé za pozdní doručení ! Zakoupením zboží kupující souhlasí s tímto ustanovením a bere ho na vědomí ! Platí jak u objednávek provedených přes objednávkový systém nebo ústně po telefonu.

13. Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

• poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

• dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy

• dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele

• dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu

• dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím

• opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů

• dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit

• dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal

• dodávce novin, periodik nebo časopisů

• ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu

• uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby

• dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení je možné provést elektronicky e-mailem na info@gatl.cz nebo telefonicky na 605 840 286. V případě, že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 150,- Kč. V takovémto případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilka byla expedována.

14. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech. - objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné a nelze je nahradit jiným modelem - objednanou velikost použitého zboží není možné sehnat - cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

U položek v e-shopu u kterých je "CENA NA VYŽÁDÁNÍ" , nebo cena "0,- Kč" a přesto je u nich povoleno vložit do košíku, a zákazníky by je do košíku vložil a dožadoval se dodání, nebude e-shop na to reagovat a objednávku automaticky smaže. Uzavřením elektronické objednávky - kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky a souhlasí s tím.

U položek Světelné věže, produkty Eproc a další produkty podobného charakteru, jsou lopožky, u kterých je potřeba vždy kontaktovat e-shop a domluvit si dostupnost, cenu, dobu a podmínky dodání. U těcho položek je nastavená "CENA NA VYŽÁDÁNÍ" , nebo cena "0,-" a přesto je u nich povoleno vložit do košíku z důvodu jejich dostupnosti pro internetové vyhledávače. Pokud je zákazník vloží do košíku a bude se dožadovat jejich dodání, nebude e-shop na to reagovat a objednávku automaticky smaže. Uzavřením elektronické objednávky - kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky a souhlasí s tím.

15. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné třetí straně. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Společnost GATL s.r.o., se sídlem Berlínská 2751 , Tábor 390 05, IČ: 065 25 121, DIČ: CZ065 25 121 , obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 26785 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

    • jméno, příjmení
    • e-mailovou adresu
    • telefonní číslo
    • adresu/sídlo

Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

Zpracování osobních údajů je prováděno firmou GATL s.r.o. tedy správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:

    1. Poskytovatelem služby Eshop-rychle , provozované společností Golemos s.r.o. , sídlem Zátkovo nábřeží 448/73 , České Budějovice 370 01
    2. Přepravní společnost TOPTRANS a.s. , sídlem U Plynárny 1290/9 , Praha 10 - Michle , 101 36
    3. Přepravní společnost Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. , sídlem Modletice 135 , Říčany u Prahy , 251 01
    4. Přepravní společnost Česká pošta, s.p. , sídlem Politických vězňů 909/4 , Praha 1 , 225 99
    5. Přepravní společnost Zásilkovna s.r.o. , Lihovarská 1060/12 , 190 00 Praha 9

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese info@gatl.cz.

Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky https://gatl.cz, užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:

        • měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách
        • základní funkčnosti webových stránek
        • Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
        • Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, která je dostupná v dolní části webových stránek. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
        • Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
        • Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
        • Shromážděné cookies soubory jsou zpracovány dalšími zpracovateli: Poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
    • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
    • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
    • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
    • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
    • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
    • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
    • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

16. Informace o možnosti mimosoudního řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, tj. může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

17. Reklamační řád a záruční podmínky

Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti GATL s.r.o., a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je vystaven nákupní doklad (prodejka nebo faktura), který může sloužit zároveň jako doklad při uplatňování reklamace. Tento doklad posílá společnost GATL s.r.o. zásadně  v elektronické podobě, po dohodě se zákazníkem může být doklad poslán v listinné podobě.

V případě záruk a záručních podmínek se řídíme zákony České republiky a Slovenské republiky.

Není-li na dodacím nebo záručním listě uvedeno jinak, záruka na dodané zboží se řídí platným obchodním a občanským zákoníkem. Pro firemní a profesionální užívání pro právnické osoby je u některého sortimentu stanovena záruční lhůta platným obchodním a občanským zákoníkem (výrobcem, dodavatelem nebo distributorem).

Zákazník je povinen při převzetí zboží jak na provozovně e-shopu, tak na výdejních místech dopravců nebo od kurýra (dopravce), který mu zboží doručí na zvolenou adresu si zkontrolovat obsah zásilky, nebo zdali není krabice (obal) poškozený. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel ! Zákazník pokud zjistí poškození při doručení tuto skutečnost uvede a sdělí dopravci. Pokud neuvede a nezačne řešit daný problém s dopravcem, který mu zboží doručil, dopravce uvede že zásilka byla předána v pořádku a bez výhrad a následné zjištění škod, přechází automaticky za zákazníka, kterému bylo zboží doručeno. V tuto chvíli se uplatnění reklamace zamítá.

Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.

V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.

Pro objednávky na IČO a DIČ se záruční podmínky řídí Obchodním zákoníkem.

U zboží, které je dodáváno v plastovém kufru, nebo plastovém obalu je předmětem prodeje pouze předmět, zboží v ně obalu a nikoliv ochranný plastový kufr, ve kterém je produkt dodáván. Poškozený plastový kufr či obal je určený primárně pro ochranu při přepravě tohoto produktu a nemůže být tedy předmětem případné kompenzace nebo reklamace.

Postup řešení reklamace:

V případě výskytu výrobní vady zboží v záruční době je místem uplatnění reklamace provozovna společnosti GATL s.r.o. Zákazník může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou nebo osobně na adresu:

GATL s.r.o.
Provozovna (výdejna e-shopu) Měšická 1725, 390 02 Tábor

Kupující může zboží zaslat jako doporučený balík. Balík by měl být označen viditelně “REKLAMACE” a obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

K reklamovanému zboží je nutné doložit:

- daňový doklad případně jeho kopii (bez daňového dokladu se reklamace neuznává)

- přesný popis důvodu reklamace

Pokud zde bude závada uznána, zboží bude vyměněno. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady společnosti GATL s.r.o.

V případě výměny zboží za jiné z důvodu, že buď zákazník objednal jiné zboží než chtěl (stát se může), nebo mu bylo dodáno originál balení, které nebylo obchodem zkontrolováno a balení je nekompletní nebo chybně zabalený obsah výrobcem. Vždy se postupuje následným postupem:

  • nejprve zákazník pošle zboží kvůli vizuální kontrole zpět obchodu (obchod zkontroluje zdali je zboží neporušené, nepoužívané, nepoškozené, zabalené v originálním balení, kompletní, neroztrhané atd.)
  • následně pokud je vše v pořádku a tak jak zákazník popisuje důvod vrácení, je mu posláno zboží jiné, případně kompletní, nebo finanční hodnota za kterou pořídil zboží zpět na účet. 
  • Objednáním, zakoupením a převzetím zboží, s tím odběratel (zákazník) souhlasí !

18. Závěrečná ustanovení

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny na www.gatl.cz

  • Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě nedodržení data splatnosti uvedeného na faktuře Vám budeme účtovat úrok z prodlení v dohodnuté, resp. zákonné výši a smluvní pokutu (byla-li sjednána) a dále Vám budeme účtovat poplatek za každou vystavenou upomínku tj. 230,- Kč.
  • Na použité autobaterie zajišťujeme zpětný odběr.
  • Faktura nebo prodejka současně slouží jako dodací list.
  • Zákazník je povinen při převzetí zboží jak na provozovně e-shopu, tak na výdejních místech dopravců nebo od kurýra (dopravce), který mu zboží doručí si zkontrolovat obsah zásilky, nebo zdali není krabice (obal) poškozený. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel !
  • Dodané zboží je až do úplného zaplacení fakturované částky majetkem dodavatele tj. společnosti GATL s.r.o. Zakoupením a převzetím zboží, s tím odběratel (zákazník) souhlasí !

Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny na www.gatl.cz

Platnost obchodních podmínek od 22. 4. 2018

Otevírací doba

Po-Pá : 8:00 - 12:00 , 13:00 - 16:00

So-Ne : ZAVŘENO

Kontakt

GATL s.r.o.

info@gatl.cz

Tel: +420 605 840 286

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz